30

ہائی کورٹ کا شوگرکین کمشنر کو کاشت کاروں کی ادائیگی یقینی بنانے کا حکم

لاہور: عدالتِ عالیہ نے شوگر کین کمشنر کو حکم دیا ہے کہ حکومت کے مقررکردہ ریٹ کے مطابق کاشت کاروں کو ادائیگی کرنے کو یقینی بنایا جائے اورادائیگی نہ کرنے والی شوگرملزکے خلاف کارروائی کا حکم بھی صادرکردیا۔
تفصیلات کے مطابق لاہور ہائی کورٹ کی جسٹس عائشہ اے ملک نے کاشتکاروں کی  103 ایک ہی نوعیت کی درخواستوں پر فیصلہ سنایا جن  میں حکومت پنجاب، کین کمشنر اورملزمالکان کو فریق بنایا گیا ہے. درخواستوں میں نشاندہی کی گئی ہے کہ شوگر ملز انتظامیہ کو گنا فروخت کیا لیکن معاوضہ نہیں دیا گیا ۔
درخواست گزاروں کا کہنا تھا کہ شریف خاندان کی برادرز شوگر ملز، پتوکی شوگر ملز اوردریا خان شوگر ملزسمیت دیگر کئی شوگر ملز  نے ادائیگی  نہیں کی۔ شوگر ملزمالکان کی جانب سے ادائیگی نہ ہونی کی وجہ سے کاشت کار مالی مشکلات کا شکار ہو رہے اور نئی فصل کاشت کرنے کے قابل نہیں ہے۔
کاشتکاروں نے اپنی ادائیگیوں کے لیے متعلقہ حکام سے بھی رابطہ کیا لیکن کوئی شنوائی نہیں ہوئی۔ درخواستوں میں استدعا کی گئی کہ  شوگر ملز مالکان کو معاوضے کی ادائیگی کا حکم دیا جائے۔
عدالت نے غریب کسانوں کی عرضیوں پر فیصلہ صاد ر کر تے ہوئے حکم دیا کہ کسانوں کو سرکاری ریٹ کے مطابق ادائیگی کو یقینی بنایا جائے اور جو مل ادائیگی نہ کرے اس کے خلاف کارروائی کی جائے ۔ عدالت نے ملوں سے قرضوں کی واپسی کے لیے بنکوں کی درخواستیں مسترد کرتے ہوئے حکم دیا کہ جو رقوم ملوں نے ہائی کورٹ کے رجسٹرار آفس میں جمع کروائی گئی ہیں وہ کسانوں میں تقسیم کی جائیں۔
شریف فیملی کی شوگر ملزکھولنے سے روک دیا
 یاد رہے کہ رواں سال  جنوری میں چیف جسٹس نے کسانوں کو درپیش مسائل کے باعث کیس روزانہ کی بنیاد پر سننے کا فیصلہ کرتے ہوئے کہا  تھا کہ کم ازکم اس سیزن کسانوں کانقصان نہیں ہونےدیں گے اور شوگرملزکی بندش سے کیس میں کسانوں کی فریق بننےکی درخواستیں منظور کرلیں تھی۔  کسانوں کے اعتراض پر چیف جسٹس نے ٹوک دیا تھا اور کہا آپ کسی اور کے آلہ کار بنیں گےتو معاملہ خراب ہوجائے گا، کسانوں کو بھی ریلیف دیا گیا، شوگر ملزکوغیر قانونی کام سے بھی روک دیا گیا ہے۔

اس خبرکوبھی پڑھیں:  دبئی ایئرپورٹ دنیا کا مصروف ترین ہوائی اڈہ قرار

خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں
The post ہائی کورٹ کا شوگرکین کمشنر کو کاشت کاروں کی ادائیگی یقینی بنانے کا حکم appeared first on ARYNews.tv | Urdu – Har Lamha Bakhabar.