24

موٹرسائیکل اور کاریں بنانے والی کمپنی کا ’جیٹ طیارہ‘ متعارف

ٹوکیو: موٹرسائیکل اور جدید گاڑیاں بنانے والی کمپنی نے ایک اور جیٹ طیارہ متعارف کرادیا جو ایندھن بچانے کی خصوصیت صلاحیت سے مالا مال ہے۔
تفصیلات کے مطابق ہنڈا ائیرکرافٹ کے صدر اور چیف ایگزیکٹو آفیسر مشیماسا فوجنو نے کمپنی کی جانب سے تیار کیا جانے والا نیا جیٹ متعارف کرایا جس کو ایلیٹ کا نام دیا گیا ہے۔
یورپین بزنس ایوی ایشن کنونشن کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ہنڈا ائیرکرافٹ کے سربراہ کا کہنا تھا کہ ہم نے اپنی نئی پروڈکٹ کو جدید سہولیات کو دیکھتے ہوئے تیار کیا جیسے کہ سابقہ ماڈلز کے مقابلے میں یہ طیارہ ایندھن کی 17 فیصد بچت کرے گا۔

اُن کا کہنا تھا کہ فُل ٹینک کے ساتھ یہ طیارہ 1427 ناٹیکل میل کا سفر طے کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے جبکہ پرانے ماڈل میں اس طرح فیول بچانے کی سہولت موجود نہیں تھیْ
خالی طیارے کا مجموعی وزن 100 پونڈ کے جبکہ یہ 200 پونڈ تک کا وزن برداشت کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے، علاوہ ازیں دیگر طیاروں کے مقابلے میں اس کے انجن کی آواز بھی بہت کم ہے۔
ہنڈا کی جانب سے فی الحال نئی پروڈکٹ کی قیمت کی کوئی تفصیلات جاری نہیں کیں البتہ کمپنی کا کہنا ہے کہ رواں سال ہونے والی تیسری سہہ ماہی نمائش کے بعد اسے فروخت کے لیے پیش کردیا جائے گا۔ طیارے میں اضافی فیول کی گنجائش بھی دی گئی ہے جس کی وجہ سے اسے اڑان بھرنے یا لینڈ کرنے کے لیے بڑے رن وے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔

خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

اس خبرکوبھی پڑھیں:  بارودی سرنگوں کو ڈھونڈنے والی تربیت یافتہ شہد کی مکھیاں

The post موٹرسائیکل اور کاریں بنانے والی کمپنی کا ’جیٹ طیارہ‘ متعارف appeared first on ARYNews.tv | Urdu – Har Lamha Bakhabar.