53

بالی ووڈ اداکار ودیوت جموال شوٹنگ کے دوران زخمی

 ممبئی: بالی ووڈ کے ایکشن ہیرو ودیوت جموال شوٹنگ کے دوران خطرناک اسٹنٹ کرتے ہوئے زخمی ہو گئے۔
بالی ووڈ میں بہت سے ایکشن ہیرو شوٹنگ کے دوران ناخوشگوار حادثات سے بچنے کے لیے دوسرے شخص (باڈی ڈبل یا اسٹنٹ مین) کی خدمات بھی حاصل کرتے ہیں لیکن بہت ہی کم ہیرو ایسے ہیں جو اسٹنٹ خود کرنے کو ترجیح دیتے ہیں جن میں اکشے کمار کےعلاوہ اداکار ودیوت جموال کا نام سرفہرست ہے جنہیں بالی ووڈ کے نیو ایج ایکشن ہیرو کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ خبر آئی ہے کہ ودیوت اپنی نئی فلم کی شوٹنگ کے دوران سر پھٹنے کی وجہ سے زخمی ہو گئے ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق کشمیر سے تعلق رکھنے والے بالی ووڈ کے ایکشن ہیرو ودیوت جموال فورس، کمانڈو اور بادشاہو جیسی فلموں میں اپنی بہترین اداکاری کے جوہر دکھاچکے ہیں وہ اپنی آنے والی فلم ’جنگل ‘ کی شوٹنگ کے دوران سر پھٹنے کی وجہ سے بُری طرح زخمی ہو گئے جنہیں فوری طبی امداد دی گئی جب کہ فلم کی شوٹنگ کو دو گھنٹے تک روک دیا گیا۔

I’m much better. Kickin it all the way! Once the bleeding stopped, we resumed our shoot that very same day! Thank you for all your love!!! #BornJunglee https://t.co/eRx7DrmEcr
— Vidyut Jammwal (@VidyutJammwal) February 9, 2018

ودیوت نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر مداحوں کو اپنی خیریت سے آگاہ کرتے ہوئے کہا کہ میں پہلے سے بہت بہتر ہوں اور جیسے ہی سر سے خون بہنا بند ہوا ہم نے شوٹنگ دوبارہ شروع کردی آپ سب کی محبتوں کا بہت بہت شکریہ۔
واضح رہے کہ ہالی ووڈ کے ڈائریکٹر چک رزیل کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ’جنگل‘ میں ودیوت جموال ہاتھی کے ٹرینر کا مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں  جب کہ فلم اکتوبر 2019ء میں سنیما گھروں کی زینت بنے گی۔
The post بالی ووڈ اداکار ودیوت جموال شوٹنگ کے دوران زخمی appeared first on ایکسپریس اردو.