31

این مورگن نے کراچی کنگز کو جوائن کرلیا

 دبئی: کراچی کنگز کے لیےاچھی خبر یہ ہے کہ  انگلش ٹیم کے مایہ ناز بیٹسمین این مورگن نےدبئی میں ٹیم کو جوائن کرلیا ہے جب کہ کپتان عماد وسیم کو اسپتال سے ڈسچارج کردیا گیا ہے۔
پی ایس ایل  کی فرنچائز ٹیم کراچی کنگز کو انگلش بلے باز این مورگن نے جوائن کرلیا ہے،این مورگن دبئی پہنچ چکے ہیں اور انہوں نے اپنے مختصر ویڈیو پیغام میں بتایا کہ وہ کراچی کنگز کو جوائن کرنے پر پرُجوش ہیں۔

Eoin Morgan’s arrived in Dubai and he says he’s raring to go with the Karachi Kings #PSL2018 #PSL3 pic.twitter.com/ljqjTbSmqD
— #PSL3 #PSL2018 #PSL3 #PSL2018 (@PSL3_PSL2018) March 13, 2018

جارحانہ مزاج بیٹسمین این مورگن کی ٹیم میں شمولیت سے کراچی کنگز کی بیٹنگ لائن مزید مضبوط ہوگی،بائین ہاتھ کے بیٹسمین این مورگن ٹی ٹوئنٹی کا اچھا تجربہ رکھتے ہیں اور کئی مواقعوں پر وہ اپنی بیٹنگ سے ٹیم کو فتح سے ہمکنار بھی کراچکے ہیں۔
یہ بھی پڑھیں: کراچی کنگز کے کپتان عماد وسیم تیزی سے صحتیابی کی جانب گامزن
دوسری جانب  کراچی کنگز کے کپتان عماد وسیم کو اسپتال سے ڈسچارج کردیا گیا ہے ، عماد وسیم کا لاہور قلندرز کے خلاف میچ کے دوران سر زمین سے ٹکرایا گیا تھا جس کے باعث انہیں اسپتال منتقل کیا گیا تھا۔

Good news regarding Imad Wasim as Karachi Kings confirm that he has re-joined the squad after being given the all-clear by doctors #PSL2018
— #PSL3 #PSL2018 #PSL3 #PSL2018 (@PSL3_PSL2018) March 13, 2018

The post این مورگن نے کراچی کنگز کو جوائن کرلیا appeared first on ایکسپریس اردو.